+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel Concertino Zlatá Husa Bewertungen

Hotelbewertung

89%
Sehr gut

von 406 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    93%
  • Sauberkeit

    94%
  • Ausstattung

    90%
  • Komfort

    85%
  • Preis-Leistungverhältnis

    85%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Hana Kunclová

Gruppe von Freunden, 20.9.2023

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
28 %
  • Byli jsme sklamane ubytováním i přístupem personálu, hlavně při nástupu, kde nebylo nic dostatečně vysvětleno

  • V sobotu nástup, masáže v pondělí večer před odjezdem, personál laxni klíče od pokoje nefunkční museli jsme žádat o nové, pokoj malý tmavý málo vybavený na relax, úklid nic moc, ve sprše padal držák na sprchu, záchod se hybal, byli jsme sklamane z ubytování i přístupu personálu

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
2
Komfort
2
Wert/Geld
2

Staňka

Einzelreisender, 10.9.2022

Česká republika

  • Gesamtbewertung
44 %
  • Špatně postele a lampy na čele postelí, přímo nad hlavou kalamita ????,nemluvě o estetické stránce. Stále nepřítomný recepční se vzkazem příjdu hned ? A nejde.... V předchozích dnech jsme byli hosty ve Vašem hotelu v Železné Rudě, tam naprostá spokojenost.

Persönlich
2
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
2

Anonym

Älteres Paar, 25.9.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
44 %
  • Informace o placení parkovného nám byly sděleny až při odjezdu. (200,-Kč/noc) Přičemž před našim ubytováním nikde ani zmínka.Informovanost o všech našich ubytovacích nároků včetně večeře a masaží byla komunikace ze strany personálu na nule.jediné co můžeme přičíst jako klady tohoto hotelu byl personál restaurace.

Persönlich
2
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
2
Komfort
5
Wert/Geld
4

Tereza Neškodná

Einzelreisender, 29.10.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
46 %
  • Jindřichův Hradec je krásné město. Hotelová restaurace nabízí vynikající jídlo. Nevadilo mi ani možnost návštěvy hotelu se psem, ale vadilo mi že si mazlíčka mohou majitelé vodit do restaurace. Pak nutno podotknout že u výčepu byl arogantní výčepní a obsluha v hotelové restauraci vázla. Během večeře dvakrát zapomněli na naší objednávku které jsme se nedočkali. Celkově bych shrnula vybavení hotelu jako porevoluční a v takovém stavu byly í lůžkoviny. Není to nic strašného, ale určitě by se hotel neměl označovat jako čtyřhvězdičkový.

  • Vynikající jídlo Umístění hotelu

  • Úklid Stav lůžkovin

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
5
Komfort
2
Wert/Geld
2

MUDr.Georgis Konstantinidis

Älteres Paar, 13.9.2020

Aš Česká republika

  • Gesamtbewertung
47 %
  • na pokojích v noci zima !!!! v nabídce parkování za poplatek-parkovat nebylo kde,někam cesta více jak 10 minut od hotelu Pro 4* hotel v dnešní době nemyslitelné. ředitel nedostupný,recepční neochotná Jídlo-telecí řízek a brambory v takovém hotelu se nabízí jako v nějakém bufetu na nádraží,přepálené. Zkrátil jsem pobyt o jeden den,i přes zaplacení.

Persönlich
0
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
4

Lenka Kasíková

Einzelreisender, 31.10.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
48 %
  • hotel rozhodně není 4 hvězdičkový, byl to trochu výlet o 20 let zpět

Persönlich
4
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
5
Komfort
4
Wert/Geld
6

Radana Strnádková

Einzelreisender, 27.1.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
50 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
5
Komfort
5
Wert/Geld
5

Jana Šimková

Einzelreisender, 9.6.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
52 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
5
Komfort
5
Wert/Geld
3

Petr Kuba

Älteres Paar, 20.11.2017

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
54 %
  • Hotel umisten ve velmi peknem miste v centru mesta, vse jedoduse dostupne

  • Pri prichodu na pokoj prekvapila zima na pokoji. Bylo tam odhadovane 20 stupnu coz vyhovuje otuzilym jedincum. Topeni slo naplno nicmene to nestacilo, po pripomince na recepci jsme obdrzeli teplomet. Trochu me udivilo ze hotel v resortu spa nema bazen a ani jiny welness prostor, bylo zde pouze prostor pro masaze.

Persönlich
7
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
5
Komfort
5
Wert/Geld
5
Hotel Concertino Zlatá Husa hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den pane Kubo. Děkuji Vám za Váš e-mail. Velmi si vážím Vaší zpětné vazby. Z naší strany nešlo o snahu ušetřit a prověřím proč k tomu došlo. Máme na recepci 2 ohřívače, které máme pro případ poruch.
Nabízíme masáže ve třech masérnách a privátní saunu. Ale nejsme Spa hotel a neprezentujeme hotel takto.

Děkuji Vám a vážím si Vaší zpětné vazby, která je pro nás důležitá. Švihálek

Marcela Kukačková

Einzelreisender, 9.5.2023

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Personál restaurace velmi vstřícný. Jídlo dobré. Nezájem recepčních ke stavu pokoje. Z dvoulůžkového pokoje s oddělenými postelemi udělali sražením dvojlůžko. Ovšem nedošlo jim , že nastavení lampiček nelze změnit, takže jsem se párkrát o tyto praštil. Snídaně průměrné. Špatně ukotvený záchod a špatné zavírání oken.

  • Vstřícnost personálu restaurace a dobré jídlo k večeřím.

  • Neupevněný záchod. Špatné zavírání oken. Nezájem recepčních o stav pokoje. Sděloval jsem stav dvěma recepčním a ani jeden neměl zájem to řešit.

Persönlich
8
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
4
Hotel Concertino Zlatá Husa hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme za Vaši zprávu. Vážíme si toho. Ihned budu řešit popsanou závadu.
Michal Švihálek

Josef Synek

Einzelreisender, 5.12.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Umístění

  • Celkově bylo vše špatně. Nemyslím si že bych byl náročný nebo rozmazlený, ale opravdu mohu posoudit jak fungují služby v jiných hotelích. Rezervaci jsem řešil až po 21 hodině, nicméně mi potvrdili, že není pozdě a na recepci stále někdo bude. Po příjezdu parkování za 250 kč - to jsem opravdu nečekal (JH je asi stejně jako Paříž plný aut) nevadí, na dotaz, jak je to s parkováním na náměstí obsluha nevěděla (no nic zjistil jsem si sám). Při dotazu, zda jde zaplatit kartou ještě večer - nelze už je zavřeno - no co nadělám. Snídaně až od 7 hodin - Ok ale spěchám - balíček není problém - no ráno samozřejmě nic nebylo, ale to se dozvíte až po zaplacení - a bez snídaně nejde zaplatit ani objednat. Celkově jsme dlouho nezažil tak neprofesionální přístup a za tu cenu !

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
4

Filipková Dagmar

Einzelreisender, 22.8.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
58 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
5
Komfort
5
Wert/Geld
5

Anonym

Junges Paar, 2.9.2009

Čeština

  • Gesamtbewertung
58 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
5
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
10
Komfort
5
Wert/Geld
5

Vlasta S

Familie mit älteren Kindern, 4.8.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Umisteni hotelu vyborne, parking pod hotelem vyhodou. Vybaveni pokoje je zastaralé, skrine nevyhovujici. Pokoj s výhledem do dvora ( bez klimatizace) pri otevrenem okně od vecera do rana nedobrovolně sdilel "zivot" v ostatnich pokojich. Personal v recepci odměřený pri prijezdu, predem objednane vecere velmi velmi prumerne urovne. Obsluha milá. Shrnuto: cena rozhodne neodpovídá kvalitě ubytovani a stravování

  • Recepce odmerena, vybavení pokoje (nesvitici stojaci lampa, lampičky nad postelemi umisteny tak, ze byly jen nad jednou a osoba tam ležící je hlavou neustale vypinala a zapinala, safe pouze na vyzadani v recepci a za poplatek, chybejici tištěná informace o hotelu (byva na stolku). Nejhorsi ale je pri vyhledu do dvora blizke umístění oken jednotlivych pokojů tak, ze člověk ma pocit, ze spolubydli s ostatními. Při teplé noci a otevrenem okne byly všechny zvuky (od nevolnosti, hovoru,chrapani az po ...) neodbytnou vrcholne neprijemnou kulisou. Predplacene večeře byly nevalne, uroven velmi nizka. Moucnik k veceri byl druhy den i ve snidanovem bufetu. Obsluha byla ale já to neviděl lampička poblíž už jsi tomu šípákové nebo štipákpříjemná.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
4
Wert/Geld
4

Anonym

Älteres Paar, 7.12.2021

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
60 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 1.9.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Älteres Paar, 29.6.2009

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
5
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
9
Komfort
5
Wert/Geld
5

František Ptáček

Älteres Paar, 7.9.2015

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
62 %
  • Dobrý den, Zakoupili jsme u SPA.cz pobyt 6+1 v hotelu U Zlaté husy - Concetrtino v Jindřichově Hradci ve dnech 30.8 - 6.9.2015. Ve vaší nabídce byl hotel deklarován jako hotel se 4**** hvězdičkami. Toto samozřejmě navozuje u klienta určitá očekávání, zejména stran vybavení hotelu a také ostatních služeb. K našemu překvapení, však pokoj čís. 407 byl umístěn ve 4 podlaží, které nebylo přístupné výtahem, ale zejména, ve dnech 30-1.9.2015, nebylo možné pokoj užívat z důvodu nepředstavitelného vedra, kdy vnitřní teplota se rovnala teplotě venkovní, tedy kolem 33-35°C.!! Otevírat okno o velikosti cca 0,9 x 0,9 m bylo možné pouze po 21 hodině, avšak za předpokladu, že budeme noc trávit s množstvím komárů, kteří se do místnosti s oknem prakticky mezi rozpálenými střechami, ve velkém množství vrhli do pokoje. Spolu s komáry do pokoje také začaly proudit různé pachy z výustků kanalizací a vzduchotechniky kuchyní z nejbližšího okolí - téměř na dosah z okna. Protože byl hotel deklarorován 4****, považuji tento stav za podvod ze strany prodejce, tj. Spa.cz. Na to. že takový hotel, nemá v žádném ze svých prostor klimatizaci, nebo jiné technické zařízení, zajišťující řádnou výměnu vzduchu a také prostředí pro standardní užívání, jsme měli být upozorněni v nabídce a to se nestalo.!!! Žádám proto o poskytnutí přiměřené slevy za dny, kdy nebylo možné řádně užívat pokoj čís. 407. Tato skutečnost měla za důsledek zkažení celkového dojmu z dovalené a prostředky, vložené za účelem regenerace, byly vynaloženy zbytečně. Výměnu pokoje jsem po zjištění stavu, hned druhý den 31.8.2015, žádal recepci hotelu. Bylo mně však sděleno, že to není možné, že hotel je plně obsazen, což zřejmě nebyla pravda. Odpozorovali jsme, že hotel je obsazován jen poměrně zřídka. Odpovídám rovněž na žádost ředitel SPA.cz p. Richarda Sipose, který mně zaslal SMS. Protože jsem kontrakt uzavřel se SPA.cz a ne s hotelem, využil jsem pouze žádost o výměnu pokoje a dalším případným dohadování se s vedením hotelu jme si nechtěli kazit zbytek pobytu. Očekávám vaši odpověď. Zdraví František Ptáček 777346112

  • Ochotný perzonál restaurace, kvalita jídla byla dobrá, výběr však byl poněkud omezený

  • Zakoupili jsme u SPA.cz pobyt 6+1 v hotelu U Zlaté husy - Concetrtino v Jindřichově Hradci ve dnech 30.8 - 6.9.2015. Ve vaší nabídce byl hotel deklarován jako hotel se 4**** hvězdičkami. Toto samozřejmě navozuje u klienta určitá očekávání, zejména stran vybavení hotelu a také ostatních služeb. K našemu překvapení, však pokoj čís. 407 byl umístěn ve 4 podlaží, které nebylo přístupné výtahem, ale zejména, ve dnech 30-1.9.2015, nebylo možné pokoj užívat z důvodu nepředstavitelného vedra, kdy vnitřní teplota se rovnala teplotě venkovní, tedy kolem 33-35°C.!! Otevírat okno o velikosti cca 0,9 x 0,9 m bylo možné pouze po 21 hodině, avšak za předpokladu, že budeme noc trávit s množstvím komárů, kteří se do místnosti s oknem prakticky mezi rozpálenými střechami, ve velkém množství vrhli do pokoje. Spolu s komáry do pokoje také začaly proudit různé pachy z výustků kanalizací a vzduchotechniky kuchyní z nejbližšího okolí - téměř na dosah z okna. Protože byl hotel deklarorován 4****, považuji tento stav za podvod ze strany prodejce, tj. Spa.cz. Na to. že takový hotel, nemá v žádném ze svých prostor klimatizaci, nebo jiné technické zařízení, zajišťující řádnou výměnu vzduchu a také prostředí pro standardní užívání, jsme měli být upozorněni v nabídce a to se nestalo.!!! Žádám proto o poskytnutí přiměřené slevy za dny, kdy nebylo možné řádně užívat pokoj čís. 407. Tato skutečnost měla za důsledek zkažení celkového dojmu z dovalené a prostředky, vložené za účelem regenerace, byly vynaloženy zbytečně. Výměnu pokoje jsem po zjištění stavu, hned druhý den 31.8.2015, žádal recepci hotelu. Bylo mně však sděleno, že to není možné, že hotel je plně obsazen, což zřejmě nebyla pravda. Odpozorovali jsme, že hotel je obsazován jen poměrně zřídka. Odpovídám rovněž na žádost ředitel SPA.cz p. Richarda Sipose, který mně zaslal SMS. Protože jsem kontrakt uzavřel se SPA.cz a ne s hotelem, využil jsem pouze žádost o výměnu pokoje a dalším případným dohadování se s vedením hotelu jme si nechtěli kazit zbytek pobytu. Očekávám vaši odpověď.

Persönlich
9
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
9
Komfort
3
Wert/Geld
5

Josef Eger

Älteres Paar, 25.7.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
62 %
  • Personál poměrně ochotný,možnost parkovat v podzemních garážích za přijatelnou cenu, stravování na dobré úrovni.

  • Přidělen pokoj č.406,t.j. v podkroví,přímo pod střechou.Takže výtahem do 3.patra,pak 16 schodů do rozpáleného podkroví.Pokud jsme si v pokoji otevřeli okno,poznali jsme okamžitě,pokud se něco v kuchyni připálilo a co se vaří k večeři.Vybavení pokoje rozhodně neodpovídalo čtyřem hvězdičkám.Např.žádná lednička,postele tvořeny rozkládací kovovou konstrukcí,na ní matrace s pružinami,které už dosluhují,vše decentně zakryto přehozem až na zem.

Persönlich
7
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
6
Hotel Concertino Zlatá Husa hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážený pane Egere,

Děkuji za Váš e-mail. Je mi líto, že jsme Vám přidělili pokoj ve 4.patře. Bohužel to byl poslední volný pokoj a nevěděli jsme , že pro Vás bude obtížné schodiště mezi 3.-4.patrem. Ještě jednou se omlouváme a doufám, že Vás budeme moci ještě v budoucnu pohostit. Postarám se o přidělení pokoje, který pro Vás bude vhodnější.

Ještě jednou děkujeme

Alice Habartová

Älteres Paar, 6.9.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
62 %
  • Snídaně a vybavení hotelu/pokojů neodpovídá avizovaným 4 hvězdičkám, ale personál recepce byl velmi ochotný a milý.

Persönlich
8
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
4
Wert/Geld
5