0048 222 062 181
Pon. - Pt.: 8am – 8pm Sob. - Niedz.: 9am – 4pm

Hotel Concertino Zlatá Husa Recenzje

Ocena hotelu

89%
Bardzo dobrze

by 407 reviews

How do we collect reviews?

  • Personel

    93%
  • Czystość

    94%
  • Wyposażenie

    90%
  • Komfort

    85%
  • Cena

    85%
Wyświetl recenzje napisane przez:
Wyświetl recenzje w:
Sortuj według:
Show:

Hana Kunclová

grupa przyjaciół, 20.9.2023

Jihočeský kraj

  • Cena ogólna
28 %
  • Byli jsme sklamane ubytováním i přístupem personálu, hlavně při nástupu, kde nebylo nic dostatečně vysvětleno

  • V sobotu nástup, masáže v pondělí večer před odjezdem, personál laxni klíče od pokoje nefunkční museli jsme žádat o nové, pokoj malý tmavý málo vybavený na relax, úklid nic moc, ve sprše padal držák na sprchu, záchod se hybal, byli jsme sklamane z ubytování i přístupu personálu

Personel
4
Usługi
4
Czystość
2
Komfort
2
Value/money
2

Staňka

podróżujący w pojedynkę, 10.9.2022

Česká republika

  • Cena ogólna
44 %
  • Špatně postele a lampy na čele postelí, přímo nad hlavou kalamita ????,nemluvě o estetické stránce. Stále nepřítomný recepční se vzkazem příjdu hned ? A nejde.... V předchozích dnech jsme byli hosty ve Vašem hotelu v Železné Rudě, tam naprostá spokojenost.

Personel
2
Usługi
6
Czystość
8
Komfort
4
Value/money
2

Anonim

para, 25.9.2010

Čeština

  • Cena ogólna
44 %
  • Informace o placení parkovného nám byly sděleny až při odjezdu. (200,-Kč/noc) Přičemž před našim ubytováním nikde ani zmínka.Informovanost o všech našich ubytovacích nároků včetně večeře a masaží byla komunikace ze strany personálu na nule.jediné co můžeme přičíst jako klady tohoto hotelu byl personál restaurace.

Personel
2
Usługi
9
Czystość
2
Komfort
5
Value/money
4

Tereza Neškodná

podróżujący w pojedynkę, 29.10.2018

Čeština

  • Cena ogólna
46 %
  • Jindřichův Hradec je krásné město. Hotelová restaurace nabízí vynikající jídlo. Nevadilo mi ani možnost návštěvy hotelu se psem, ale vadilo mi že si mazlíčka mohou majitelé vodit do restaurace. Pak nutno podotknout že u výčepu byl arogantní výčepní a obsluha v hotelové restauraci vázla. Během večeře dvakrát zapomněli na naší objednávku které jsme se nedočkali. Celkově bych shrnula vybavení hotelu jako porevoluční a v takovém stavu byly í lůžkoviny. Není to nic strašného, ale určitě by se hotel neměl označovat jako čtyřhvězdičkový.

  • Vynikající jídlo Umístění hotelu

  • Úklid Stav lůžkovin

Personel
7
Usługi
7
Czystość
5
Komfort
2
Value/money
2

MUDr.Georgis Konstantinidis

para, 13.9.2020

Aš Česká republika

  • Cena ogólna
47 %
  • na pokojích v noci zima !!!! v nabídce parkování za poplatek-parkovat nebylo kde,někam cesta více jak 10 minut od hotelu Pro 4* hotel v dnešní době nemyslitelné. ředitel nedostupný,recepční neochotná Jídlo-telecí řízek a brambory v takovém hotelu se nabízí jako v nějakém bufetu na nádraží,přepálené. Zkrátil jsem pobyt o jeden den,i přes zaplacení.

Personel
0
Usługi
0
Czystość
6
Komfort
4
Value/money
4

Lenka Kasíková

podróżujący w pojedynkę, 31.10.2017

Čeština

  • Cena ogólna
48 %
  • hotel rozhodně není 4 hvězdičkový, byl to trochu výlet o 20 let zpět

Personel
4
Usługi
5
Czystość
5
Komfort
4
Value/money
6

Radana Strnádková

podróżujący w pojedynkę, 27.1.2011

Čeština

  • Cena ogólna
50 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
5
Usługi
5
Czystość
5
Komfort
5
Value/money
5

Jana Šimková

podróżujący w pojedynkę, 9.6.2014

Čeština

  • Cena ogólna
52 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
8
Usługi
5
Czystość
5
Komfort
5
Value/money
3

Petr Kuba

para, 20.11.2017

Středočeský kraj

  • Cena ogólna
54 %
  • Hotel umisten ve velmi peknem miste v centru mesta, vse jedoduse dostupne

  • Pri prichodu na pokoj prekvapila zima na pokoji. Bylo tam odhadovane 20 stupnu coz vyhovuje otuzilym jedincum. Topeni slo naplno nicmene to nestacilo, po pripomince na recepci jsme obdrzeli teplomet. Trochu me udivilo ze hotel v resortu spa nema bazen a ani jiny welness prostor, bylo zde pouze prostor pro masaze.

Personel
7
Usługi
5
Czystość
5
Komfort
5
Value/money
5
Hotel Concertino Zlatá Husa replied to this review.
Dobrý den pane Kubo. Děkuji Vám za Váš e-mail. Velmi si vážím Vaší zpětné vazby. Z naší strany nešlo o snahu ušetřit a prověřím proč k tomu došlo. Máme na recepci 2 ohřívače, které máme pro případ poruch.
Nabízíme masáže ve třech masérnách a privátní saunu. Ale nejsme Spa hotel a neprezentujeme hotel takto.

Děkuji Vám a vážím si Vaší zpětné vazby, která je pro nás důležitá. Švihálek

Marcela Kukačková

podróżujący w pojedynkę, 9.5.2023

Jihočeský kraj

  • Cena ogólna
56 %
  • Personál restaurace velmi vstřícný. Jídlo dobré. Nezájem recepčních ke stavu pokoje. Z dvoulůžkového pokoje s oddělenými postelemi udělali sražením dvojlůžko. Ovšem nedošlo jim , že nastavení lampiček nelze změnit, takže jsem se párkrát o tyto praštil. Snídaně průměrné. Špatně ukotvený záchod a špatné zavírání oken.

  • Vstřícnost personálu restaurace a dobré jídlo k večeřím.

  • Neupevněný záchod. Špatné zavírání oken. Nezájem recepčních o stav pokoje. Sděloval jsem stav dvěma recepčním a ani jeden neměl zájem to řešit.

Personel
8
Usługi
4
Czystość
6
Komfort
6
Value/money
4
Hotel Concertino Zlatá Husa replied to this review.
Děkujeme za Vaši zprávu. Vážíme si toho. Ihned budu řešit popsanou závadu.
Michal Švihálek

Josef Synek

podróżujący w pojedynkę, 5.12.2017

Česká republika

  • Cena ogólna
56 %
  • Umístění

  • Celkově bylo vše špatně. Nemyslím si že bych byl náročný nebo rozmazlený, ale opravdu mohu posoudit jak fungují služby v jiných hotelích. Rezervaci jsem řešil až po 21 hodině, nicméně mi potvrdili, že není pozdě a na recepci stále někdo bude. Po příjezdu parkování za 250 kč - to jsem opravdu nečekal (JH je asi stejně jako Paříž plný aut) nevadí, na dotaz, jak je to s parkováním na náměstí obsluha nevěděla (no nic zjistil jsem si sám). Při dotazu, zda jde zaplatit kartou ještě večer - nelze už je zavřeno - no co nadělám. Snídaně až od 7 hodin - Ok ale spěchám - balíček není problém - no ráno samozřejmě nic nebylo, ale to se dozvíte až po zaplacení - a bez snídaně nejde zaplatit ani objednat. Celkově jsme dlouho nezažil tak neprofesionální přístup a za tu cenu !

Personel
6
Usługi
4
Czystość
8
Komfort
6
Value/money
4

Filipková Dagmar

podróżujący w pojedynkę, 22.8.2020

Čeština

  • Cena ogólna
58 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
7
Usługi
7
Czystość
5
Komfort
5
Value/money
5

Anonim

dorośli, 2.9.2009

Čeština

  • Cena ogólna
58 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
5
Usługi
4
Czystość
10
Komfort
5
Value/money
5

Vlasta S

rodzina ze starszym dzieckiem, 4.8.2022

Hl.m.Praha

  • Cena ogólna
60 %
  • Umisteni hotelu vyborne, parking pod hotelem vyhodou. Vybaveni pokoje je zastaralé, skrine nevyhovujici. Pokoj s výhledem do dvora ( bez klimatizace) pri otevrenem okně od vecera do rana nedobrovolně sdilel "zivot" v ostatnich pokojich. Personal v recepci odměřený pri prijezdu, predem objednane vecere velmi velmi prumerne urovne. Obsluha milá. Shrnuto: cena rozhodne neodpovídá kvalitě ubytovani a stravování

  • Recepce odmerena, vybavení pokoje (nesvitici stojaci lampa, lampičky nad postelemi umisteny tak, ze byly jen nad jednou a osoba tam ležící je hlavou neustale vypinala a zapinala, safe pouze na vyzadani v recepci a za poplatek, chybejici tištěná informace o hotelu (byva na stolku). Nejhorsi ale je pri vyhledu do dvora blizke umístění oken jednotlivych pokojů tak, ze člověk ma pocit, ze spolubydli s ostatními. Při teplé noci a otevrenem okne byly všechny zvuky (od nevolnosti, hovoru,chrapani az po ...) neodbytnou vrcholne neprijemnou kulisou. Predplacene večeře byly nevalne, uroven velmi nizka. Moucnik k veceri byl druhy den i ve snidanovem bufetu. Obsluha byla ale já to neviděl lampička poblíž už jsi tomu šípákové nebo štipákpříjemná.

Personel
6
Usługi
6
Czystość
10
Komfort
4
Value/money
4

Anonim

para, 7.12.2021

Karlovarský kraj

  • Cena ogólna
60 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
6
Usługi
6
Czystość
6
Komfort
6
Value/money
6

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 1.9.2019

Čeština

  • Cena ogólna
60 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
6
Usługi
6
Czystość
6
Komfort
6
Value/money
6

Anonim

para, 29.6.2009

Čeština

  • Cena ogólna
60 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
5
Usługi
6
Czystość
9
Komfort
5
Value/money
5

František Ptáček

para, 7.9.2015

Moravskoslezský kraj

  • Cena ogólna
62 %
  • Dobrý den, Zakoupili jsme u SPA.cz pobyt 6+1 v hotelu U Zlaté husy - Concetrtino v Jindřichově Hradci ve dnech 30.8 - 6.9.2015. Ve vaší nabídce byl hotel deklarován jako hotel se 4**** hvězdičkami. Toto samozřejmě navozuje u klienta určitá očekávání, zejména stran vybavení hotelu a také ostatních služeb. K našemu překvapení, však pokoj čís. 407 byl umístěn ve 4 podlaží, které nebylo přístupné výtahem, ale zejména, ve dnech 30-1.9.2015, nebylo možné pokoj užívat z důvodu nepředstavitelného vedra, kdy vnitřní teplota se rovnala teplotě venkovní, tedy kolem 33-35°C.!! Otevírat okno o velikosti cca 0,9 x 0,9 m bylo možné pouze po 21 hodině, avšak za předpokladu, že budeme noc trávit s množstvím komárů, kteří se do místnosti s oknem prakticky mezi rozpálenými střechami, ve velkém množství vrhli do pokoje. Spolu s komáry do pokoje také začaly proudit různé pachy z výustků kanalizací a vzduchotechniky kuchyní z nejbližšího okolí - téměř na dosah z okna. Protože byl hotel deklarorován 4****, považuji tento stav za podvod ze strany prodejce, tj. Spa.cz. Na to. že takový hotel, nemá v žádném ze svých prostor klimatizaci, nebo jiné technické zařízení, zajišťující řádnou výměnu vzduchu a také prostředí pro standardní užívání, jsme měli být upozorněni v nabídce a to se nestalo.!!! Žádám proto o poskytnutí přiměřené slevy za dny, kdy nebylo možné řádně užívat pokoj čís. 407. Tato skutečnost měla za důsledek zkažení celkového dojmu z dovalené a prostředky, vložené za účelem regenerace, byly vynaloženy zbytečně. Výměnu pokoje jsem po zjištění stavu, hned druhý den 31.8.2015, žádal recepci hotelu. Bylo mně však sděleno, že to není možné, že hotel je plně obsazen, což zřejmě nebyla pravda. Odpozorovali jsme, že hotel je obsazován jen poměrně zřídka. Odpovídám rovněž na žádost ředitel SPA.cz p. Richarda Sipose, který mně zaslal SMS. Protože jsem kontrakt uzavřel se SPA.cz a ne s hotelem, využil jsem pouze žádost o výměnu pokoje a dalším případným dohadování se s vedením hotelu jme si nechtěli kazit zbytek pobytu. Očekávám vaši odpověď. Zdraví František Ptáček 777346112

  • Ochotný perzonál restaurace, kvalita jídla byla dobrá, výběr však byl poněkud omezený

  • Zakoupili jsme u SPA.cz pobyt 6+1 v hotelu U Zlaté husy - Concetrtino v Jindřichově Hradci ve dnech 30.8 - 6.9.2015. Ve vaší nabídce byl hotel deklarován jako hotel se 4**** hvězdičkami. Toto samozřejmě navozuje u klienta určitá očekávání, zejména stran vybavení hotelu a také ostatních služeb. K našemu překvapení, však pokoj čís. 407 byl umístěn ve 4 podlaží, které nebylo přístupné výtahem, ale zejména, ve dnech 30-1.9.2015, nebylo možné pokoj užívat z důvodu nepředstavitelného vedra, kdy vnitřní teplota se rovnala teplotě venkovní, tedy kolem 33-35°C.!! Otevírat okno o velikosti cca 0,9 x 0,9 m bylo možné pouze po 21 hodině, avšak za předpokladu, že budeme noc trávit s množstvím komárů, kteří se do místnosti s oknem prakticky mezi rozpálenými střechami, ve velkém množství vrhli do pokoje. Spolu s komáry do pokoje také začaly proudit různé pachy z výustků kanalizací a vzduchotechniky kuchyní z nejbližšího okolí - téměř na dosah z okna. Protože byl hotel deklarorován 4****, považuji tento stav za podvod ze strany prodejce, tj. Spa.cz. Na to. že takový hotel, nemá v žádném ze svých prostor klimatizaci, nebo jiné technické zařízení, zajišťující řádnou výměnu vzduchu a také prostředí pro standardní užívání, jsme měli být upozorněni v nabídce a to se nestalo.!!! Žádám proto o poskytnutí přiměřené slevy za dny, kdy nebylo možné řádně užívat pokoj čís. 407. Tato skutečnost měla za důsledek zkažení celkového dojmu z dovalené a prostředky, vložené za účelem regenerace, byly vynaloženy zbytečně. Výměnu pokoje jsem po zjištění stavu, hned druhý den 31.8.2015, žádal recepci hotelu. Bylo mně však sděleno, že to není možné, že hotel je plně obsazen, což zřejmě nebyla pravda. Odpozorovali jsme, že hotel je obsazován jen poměrně zřídka. Odpovídám rovněž na žádost ředitel SPA.cz p. Richarda Sipose, který mně zaslal SMS. Protože jsem kontrakt uzavřel se SPA.cz a ne s hotelem, využil jsem pouze žádost o výměnu pokoje a dalším případným dohadování se s vedením hotelu jme si nechtěli kazit zbytek pobytu. Očekávám vaši odpověď.

Personel
9
Usługi
5
Czystość
9
Komfort
3
Value/money
5

Josef Eger

para, 25.7.2014

Čeština

  • Cena ogólna
62 %
  • Personál poměrně ochotný,možnost parkovat v podzemních garážích za přijatelnou cenu, stravování na dobré úrovni.

  • Přidělen pokoj č.406,t.j. v podkroví,přímo pod střechou.Takže výtahem do 3.patra,pak 16 schodů do rozpáleného podkroví.Pokud jsme si v pokoji otevřeli okno,poznali jsme okamžitě,pokud se něco v kuchyni připálilo a co se vaří k večeři.Vybavení pokoje rozhodně neodpovídalo čtyřem hvězdičkám.Např.žádná lednička,postele tvořeny rozkládací kovovou konstrukcí,na ní matrace s pružinami,které už dosluhují,vše decentně zakryto přehozem až na zem.

Personel
7
Usługi
6
Czystość
8
Komfort
4
Value/money
6
Hotel Concertino Zlatá Husa replied to this review.
Vážený pane Egere,

Děkuji za Váš e-mail. Je mi líto, že jsme Vám přidělili pokoj ve 4.patře. Bohužel to byl poslední volný pokoj a nevěděli jsme , že pro Vás bude obtížné schodiště mezi 3.-4.patrem. Ještě jednou se omlouváme a doufám, že Vás budeme moci ještě v budoucnu pohostit. Postarám se o přidělení pokoje, který pro Vás bude vhodnější.

Ještě jednou děkujeme

Alice Habartová

para, 6.9.2010

Čeština

  • Cena ogólna
62 %
  • Snídaně a vybavení hotelu/pokojů neodpovídá avizovaným 4 hvězdičkám, ale personál recepce byl velmi ochotný a milý.

Personel
8
Usługi
7
Czystość
7
Komfort
4
Value/money
5