+421 342 251 251
Po - Pi: 8am – 8pm So - Ne: 9am – 4pm

Hotel Concertino Zlatá Husa Recenzie

Hodnotenie hotela

89%
Veľmi dobré

podľa 407 recenzií

How do we collect reviews?

  • Personál

    93%
  • Čistota

    94%
  • Vybavenie

    90%
  • Komfort

    85%
  • Pomer cena/kvalita

    85%
Zobraziť recenzie, ktoré napísal :
Zobraziť recenzie v :
Zoradiť podľa:
Ukázať :

Hana Kunclová

skupina priateľov, 20.9.2023

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnotenie
28 %
  • Byli jsme sklamane ubytováním i přístupem personálu, hlavně při nástupu, kde nebylo nic dostatečně vysvětleno

  • V sobotu nástup, masáže v pondělí večer před odjezdem, personál laxni klíče od pokoje nefunkční museli jsme žádat o nové, pokoj malý tmavý málo vybavený na relax, úklid nic moc, ve sprše padal držák na sprchu, záchod se hybal, byli jsme sklamane z ubytování i přístupu personálu

Personál
4
Služby
4
Čistota
2
Komfort
2
Hodnota/peniaze
2

Staňka

jednotlivec, 10.9.2022

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
44 %
  • Špatně postele a lampy na čele postelí, přímo nad hlavou kalamita ????,nemluvě o estetické stránce. Stále nepřítomný recepční se vzkazem příjdu hned ? A nejde.... V předchozích dnech jsme byli hosty ve Vašem hotelu v Železné Rudě, tam naprostá spokojenost.

Personál
2
Služby
6
Čistota
8
Komfort
4
Hodnota/peniaze
2

Anonym

starší pár, 25.9.2010

Čeština

  • Celkové hodnotenie
44 %
  • Informace o placení parkovného nám byly sděleny až při odjezdu. (200,-Kč/noc) Přičemž před našim ubytováním nikde ani zmínka.Informovanost o všech našich ubytovacích nároků včetně večeře a masaží byla komunikace ze strany personálu na nule.jediné co můžeme přičíst jako klady tohoto hotelu byl personál restaurace.

Personál
2
Služby
9
Čistota
2
Komfort
5
Hodnota/peniaze
4

Tereza Neškodná

jednotlivec, 29.10.2018

Čeština

  • Celkové hodnotenie
46 %
  • Jindřichův Hradec je krásné město. Hotelová restaurace nabízí vynikající jídlo. Nevadilo mi ani možnost návštěvy hotelu se psem, ale vadilo mi že si mazlíčka mohou majitelé vodit do restaurace. Pak nutno podotknout že u výčepu byl arogantní výčepní a obsluha v hotelové restauraci vázla. Během večeře dvakrát zapomněli na naší objednávku které jsme se nedočkali. Celkově bych shrnula vybavení hotelu jako porevoluční a v takovém stavu byly í lůžkoviny. Není to nic strašného, ale určitě by se hotel neměl označovat jako čtyřhvězdičkový.

  • Vynikající jídlo Umístění hotelu

  • Úklid Stav lůžkovin

Personál
7
Služby
7
Čistota
5
Komfort
2
Hodnota/peniaze
2

MUDr.Georgis Konstantinidis

starší pár, 13.9.2020

Aš Česká republika

  • Celkové hodnotenie
47 %
  • na pokojích v noci zima !!!! v nabídce parkování za poplatek-parkovat nebylo kde,někam cesta více jak 10 minut od hotelu Pro 4* hotel v dnešní době nemyslitelné. ředitel nedostupný,recepční neochotná Jídlo-telecí řízek a brambory v takovém hotelu se nabízí jako v nějakém bufetu na nádraží,přepálené. Zkrátil jsem pobyt o jeden den,i přes zaplacení.

Personál
0
Služby
0
Čistota
6
Komfort
4
Hodnota/peniaze
4

Lenka Kasíková

jednotlivec, 31.10.2017

Čeština

  • Celkové hodnotenie
48 %
  • hotel rozhodně není 4 hvězdičkový, byl to trochu výlet o 20 let zpět

Personál
4
Služby
5
Čistota
5
Komfort
4
Hodnota/peniaze
6

Radana Strnádková

jednotlivec, 27.1.2011

Čeština

  • Celkové hodnotenie
50 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
5
Služby
5
Čistota
5
Komfort
5
Hodnota/peniaze
5

Jana Šimková

jednotlivec, 9.6.2014

Čeština

  • Celkové hodnotenie
52 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
8
Služby
5
Čistota
5
Komfort
5
Hodnota/peniaze
3

Petr Kuba

starší pár, 20.11.2017

Středočeský kraj

  • Celkové hodnotenie
54 %
  • Hotel umisten ve velmi peknem miste v centru mesta, vse jedoduse dostupne

  • Pri prichodu na pokoj prekvapila zima na pokoji. Bylo tam odhadovane 20 stupnu coz vyhovuje otuzilym jedincum. Topeni slo naplno nicmene to nestacilo, po pripomince na recepci jsme obdrzeli teplomet. Trochu me udivilo ze hotel v resortu spa nema bazen a ani jiny welness prostor, bylo zde pouze prostor pro masaze.

Personál
7
Služby
5
Čistota
5
Komfort
5
Hodnota/peniaze
5
Hotel Concertino Zlatá Husa odpovedalo na toto hodnotenie.
Dobrý den pane Kubo. Děkuji Vám za Váš e-mail. Velmi si vážím Vaší zpětné vazby. Z naší strany nešlo o snahu ušetřit a prověřím proč k tomu došlo. Máme na recepci 2 ohřívače, které máme pro případ poruch.
Nabízíme masáže ve třech masérnách a privátní saunu. Ale nejsme Spa hotel a neprezentujeme hotel takto.

Děkuji Vám a vážím si Vaší zpětné vazby, která je pro nás důležitá. Švihálek

Marcela Kukačková

jednotlivec, 9.5.2023

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnotenie
56 %
  • Personál restaurace velmi vstřícný. Jídlo dobré. Nezájem recepčních ke stavu pokoje. Z dvoulůžkového pokoje s oddělenými postelemi udělali sražením dvojlůžko. Ovšem nedošlo jim , že nastavení lampiček nelze změnit, takže jsem se párkrát o tyto praštil. Snídaně průměrné. Špatně ukotvený záchod a špatné zavírání oken.

  • Vstřícnost personálu restaurace a dobré jídlo k večeřím.

  • Neupevněný záchod. Špatné zavírání oken. Nezájem recepčních o stav pokoje. Sděloval jsem stav dvěma recepčním a ani jeden neměl zájem to řešit.

Personál
8
Služby
4
Čistota
6
Komfort
6
Hodnota/peniaze
4
Hotel Concertino Zlatá Husa odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkujeme za Vaši zprávu. Vážíme si toho. Ihned budu řešit popsanou závadu.
Michal Švihálek

Josef Synek

jednotlivec, 5.12.2017

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
56 %
  • Umístění

  • Celkově bylo vše špatně. Nemyslím si že bych byl náročný nebo rozmazlený, ale opravdu mohu posoudit jak fungují služby v jiných hotelích. Rezervaci jsem řešil až po 21 hodině, nicméně mi potvrdili, že není pozdě a na recepci stále někdo bude. Po příjezdu parkování za 250 kč - to jsem opravdu nečekal (JH je asi stejně jako Paříž plný aut) nevadí, na dotaz, jak je to s parkováním na náměstí obsluha nevěděla (no nic zjistil jsem si sám). Při dotazu, zda jde zaplatit kartou ještě večer - nelze už je zavřeno - no co nadělám. Snídaně až od 7 hodin - Ok ale spěchám - balíček není problém - no ráno samozřejmě nic nebylo, ale to se dozvíte až po zaplacení - a bez snídaně nejde zaplatit ani objednat. Celkově jsme dlouho nezažil tak neprofesionální přístup a za tu cenu !

Personál
6
Služby
4
Čistota
8
Komfort
6
Hodnota/peniaze
4

Filipková Dagmar

jednotlivec, 22.8.2020

Čeština

  • Celkové hodnotenie
58 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
7
Služby
7
Čistota
5
Komfort
5
Hodnota/peniaze
5

Anonym

mladý pár, 2.9.2009

Čeština

  • Celkové hodnotenie
58 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
5
Služby
4
Čistota
10
Komfort
5
Hodnota/peniaze
5

Vlasta S

rodina so staršími deťmi, 4.8.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
60 %
  • Umisteni hotelu vyborne, parking pod hotelem vyhodou. Vybaveni pokoje je zastaralé, skrine nevyhovujici. Pokoj s výhledem do dvora ( bez klimatizace) pri otevrenem okně od vecera do rana nedobrovolně sdilel "zivot" v ostatnich pokojich. Personal v recepci odměřený pri prijezdu, predem objednane vecere velmi velmi prumerne urovne. Obsluha milá. Shrnuto: cena rozhodne neodpovídá kvalitě ubytovani a stravování

  • Recepce odmerena, vybavení pokoje (nesvitici stojaci lampa, lampičky nad postelemi umisteny tak, ze byly jen nad jednou a osoba tam ležící je hlavou neustale vypinala a zapinala, safe pouze na vyzadani v recepci a za poplatek, chybejici tištěná informace o hotelu (byva na stolku). Nejhorsi ale je pri vyhledu do dvora blizke umístění oken jednotlivych pokojů tak, ze člověk ma pocit, ze spolubydli s ostatními. Při teplé noci a otevrenem okne byly všechny zvuky (od nevolnosti, hovoru,chrapani az po ...) neodbytnou vrcholne neprijemnou kulisou. Predplacene večeře byly nevalne, uroven velmi nizka. Moucnik k veceri byl druhy den i ve snidanovem bufetu. Obsluha byla ale já to neviděl lampička poblíž už jsi tomu šípákové nebo štipákpříjemná.

Personál
6
Služby
6
Čistota
10
Komfort
4
Hodnota/peniaze
4

Anonym

starší pár, 7.12.2021

Karlovarský kraj

  • Celkové hodnotenie
60 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Komfort
6
Hodnota/peniaze
6

Anonym

jednotlivec, 1.9.2019

Čeština

  • Celkové hodnotenie
60 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Komfort
6
Hodnota/peniaze
6

Anonym

starší pár, 29.6.2009

Čeština

  • Celkové hodnotenie
60 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
5
Služby
6
Čistota
9
Komfort
5
Hodnota/peniaze
5

František Ptáček

starší pár, 7.9.2015

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnotenie
62 %
  • Dobrý den, Zakoupili jsme u SPA.cz pobyt 6+1 v hotelu U Zlaté husy - Concetrtino v Jindřichově Hradci ve dnech 30.8 - 6.9.2015. Ve vaší nabídce byl hotel deklarován jako hotel se 4**** hvězdičkami. Toto samozřejmě navozuje u klienta určitá očekávání, zejména stran vybavení hotelu a také ostatních služeb. K našemu překvapení, však pokoj čís. 407 byl umístěn ve 4 podlaží, které nebylo přístupné výtahem, ale zejména, ve dnech 30-1.9.2015, nebylo možné pokoj užívat z důvodu nepředstavitelného vedra, kdy vnitřní teplota se rovnala teplotě venkovní, tedy kolem 33-35°C.!! Otevírat okno o velikosti cca 0,9 x 0,9 m bylo možné pouze po 21 hodině, avšak za předpokladu, že budeme noc trávit s množstvím komárů, kteří se do místnosti s oknem prakticky mezi rozpálenými střechami, ve velkém množství vrhli do pokoje. Spolu s komáry do pokoje také začaly proudit různé pachy z výustků kanalizací a vzduchotechniky kuchyní z nejbližšího okolí - téměř na dosah z okna. Protože byl hotel deklarorován 4****, považuji tento stav za podvod ze strany prodejce, tj. Spa.cz. Na to. že takový hotel, nemá v žádném ze svých prostor klimatizaci, nebo jiné technické zařízení, zajišťující řádnou výměnu vzduchu a také prostředí pro standardní užívání, jsme měli být upozorněni v nabídce a to se nestalo.!!! Žádám proto o poskytnutí přiměřené slevy za dny, kdy nebylo možné řádně užívat pokoj čís. 407. Tato skutečnost měla za důsledek zkažení celkového dojmu z dovalené a prostředky, vložené za účelem regenerace, byly vynaloženy zbytečně. Výměnu pokoje jsem po zjištění stavu, hned druhý den 31.8.2015, žádal recepci hotelu. Bylo mně však sděleno, že to není možné, že hotel je plně obsazen, což zřejmě nebyla pravda. Odpozorovali jsme, že hotel je obsazován jen poměrně zřídka. Odpovídám rovněž na žádost ředitel SPA.cz p. Richarda Sipose, který mně zaslal SMS. Protože jsem kontrakt uzavřel se SPA.cz a ne s hotelem, využil jsem pouze žádost o výměnu pokoje a dalším případným dohadování se s vedením hotelu jme si nechtěli kazit zbytek pobytu. Očekávám vaši odpověď. Zdraví František Ptáček 777346112

  • Ochotný perzonál restaurace, kvalita jídla byla dobrá, výběr však byl poněkud omezený

  • Zakoupili jsme u SPA.cz pobyt 6+1 v hotelu U Zlaté husy - Concetrtino v Jindřichově Hradci ve dnech 30.8 - 6.9.2015. Ve vaší nabídce byl hotel deklarován jako hotel se 4**** hvězdičkami. Toto samozřejmě navozuje u klienta určitá očekávání, zejména stran vybavení hotelu a také ostatních služeb. K našemu překvapení, však pokoj čís. 407 byl umístěn ve 4 podlaží, které nebylo přístupné výtahem, ale zejména, ve dnech 30-1.9.2015, nebylo možné pokoj užívat z důvodu nepředstavitelného vedra, kdy vnitřní teplota se rovnala teplotě venkovní, tedy kolem 33-35°C.!! Otevírat okno o velikosti cca 0,9 x 0,9 m bylo možné pouze po 21 hodině, avšak za předpokladu, že budeme noc trávit s množstvím komárů, kteří se do místnosti s oknem prakticky mezi rozpálenými střechami, ve velkém množství vrhli do pokoje. Spolu s komáry do pokoje také začaly proudit různé pachy z výustků kanalizací a vzduchotechniky kuchyní z nejbližšího okolí - téměř na dosah z okna. Protože byl hotel deklarorován 4****, považuji tento stav za podvod ze strany prodejce, tj. Spa.cz. Na to. že takový hotel, nemá v žádném ze svých prostor klimatizaci, nebo jiné technické zařízení, zajišťující řádnou výměnu vzduchu a také prostředí pro standardní užívání, jsme měli být upozorněni v nabídce a to se nestalo.!!! Žádám proto o poskytnutí přiměřené slevy za dny, kdy nebylo možné řádně užívat pokoj čís. 407. Tato skutečnost měla za důsledek zkažení celkového dojmu z dovalené a prostředky, vložené za účelem regenerace, byly vynaloženy zbytečně. Výměnu pokoje jsem po zjištění stavu, hned druhý den 31.8.2015, žádal recepci hotelu. Bylo mně však sděleno, že to není možné, že hotel je plně obsazen, což zřejmě nebyla pravda. Odpozorovali jsme, že hotel je obsazován jen poměrně zřídka. Odpovídám rovněž na žádost ředitel SPA.cz p. Richarda Sipose, který mně zaslal SMS. Protože jsem kontrakt uzavřel se SPA.cz a ne s hotelem, využil jsem pouze žádost o výměnu pokoje a dalším případným dohadování se s vedením hotelu jme si nechtěli kazit zbytek pobytu. Očekávám vaši odpověď.

Personál
9
Služby
5
Čistota
9
Komfort
3
Hodnota/peniaze
5

Josef Eger

starší pár, 25.7.2014

Čeština

  • Celkové hodnotenie
62 %
  • Personál poměrně ochotný,možnost parkovat v podzemních garážích za přijatelnou cenu, stravování na dobré úrovni.

  • Přidělen pokoj č.406,t.j. v podkroví,přímo pod střechou.Takže výtahem do 3.patra,pak 16 schodů do rozpáleného podkroví.Pokud jsme si v pokoji otevřeli okno,poznali jsme okamžitě,pokud se něco v kuchyni připálilo a co se vaří k večeři.Vybavení pokoje rozhodně neodpovídalo čtyřem hvězdičkám.Např.žádná lednička,postele tvořeny rozkládací kovovou konstrukcí,na ní matrace s pružinami,které už dosluhují,vše decentně zakryto přehozem až na zem.

Personál
7
Služby
6
Čistota
8
Komfort
4
Hodnota/peniaze
6
Hotel Concertino Zlatá Husa odpovedalo na toto hodnotenie.
Vážený pane Egere,

Děkuji za Váš e-mail. Je mi líto, že jsme Vám přidělili pokoj ve 4.patře. Bohužel to byl poslední volný pokoj a nevěděli jsme , že pro Vás bude obtížné schodiště mezi 3.-4.patrem. Ještě jednou se omlouváme a doufám, že Vás budeme moci ještě v budoucnu pohostit. Postarám se o přidělení pokoje, který pro Vás bude vhodnější.

Ještě jednou děkujeme

Alice Habartová

starší pár, 6.9.2010

Čeština

  • Celkové hodnotenie
62 %
  • Snídaně a vybavení hotelu/pokojů neodpovídá avizovaným 4 hvězdičkám, ale personál recepce byl velmi ochotný a milý.

Personál
8
Služby
7
Čistota
7
Komfort
4
Hodnota/peniaze
5